Sham Hardy, blogger pilihan


Bermula dengan blogwalking, jadi silent reader. Kemudian follower. Sekarang pengunjung setia pula. Actually, saya amat tertarik dengan blog ini. Selain itu, just nak lihat dan belajar bagaimana seseorang blogger itu menulis. I;m still new and want to learn how to be a blogger. So, ada beberapa buah blog yang menjadi inspirasi saya dan seakan mentor untuk saya berblog.

Entry kali ini, saya ingin berkongsi dengan blog yang saya suka follow ~ ShamHardy

Mengapa saya jadi follower blog ShamHardy?

Sham Hardy seorang blogger yang sangat profesional (bagi saya) . Beliau seringkali dijemput untuk membuat review produk bagi tujuan pengiklanan. Saya mula tertarik dengan blog ini sejak membaca review yang beliau tulis mengenai Maxis10 BlackBerry Tourch. Penulisan beliau sangat hebat. Tidak keterlaluan kalau saya katakan, saya juga akan meminta bantuan beliau untuk membuat review bagi perniagaan produk keluaran syarikat saya.

Daripada pemerhatian yang dibuat, saya dapati beliau mempunyai pengetahuan yang sangat luas dalam bidang teknologi dan mempunyai kepakaran dalam sesuatu bidang.  Rekabentuk blog beliau ringkas tapi kemas. Setiap entry yang dihantar mempunyai kandungan yang berkualiti. Jadi, tidak hairanlah jika saya menjadikan blog ini sebagai rujukan saya.

Walaupun saya tidak tahu bila agaknya saya mampu menulis blog seperti beliau. Mudah-mudahan suatu hari nanti, saya mungkin mampu membuat review mengikut style dan gaya bahasa saya sendiri.

Tagged:

Leave a Reply

