Sedapnya Laksa ni!


Laksam a.k.a Laksa Kuah Lemak (orang Utara yang bagi nama Kuah Lemak ye, bukan saya). Semestinya faberet orang Kelantan ni. Kawe pun nok hok ni!  

Selalunya beli di Pasar Malam Taman Selaseh, hari Khamis.
Cuma RM2.50, ada jugak yang jual RM2.

 

Kat atas ni Laksa Johor…
Bila pekena ni pun best jugak! Saya biasa beli kat Taman Melati, murah jer RM3 je. 

Tengok yang bawah ni pulak. Laksa Penang pulak.

Gambar ni kan, nampak kuah laksa macam pekat je.

 

Weh.. lap la air tu. meleleh dah tue! Sabor yoep!
Antara ketiga-tiga laksa di atas, yang mana satu pilihan anda?

p.s Aku nak laksa yang mak buat! Dah lama tak makan laksa yang mak buat dulu tue huhuhu….

 

Advertisements

Tagged: ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: