Duit raya yey!..


Pastinya bulan ni anda dah kena powww deh 😉 Musim-musim raya ni, berebut-rebut la anak saudara korang nak salam, kan? Kan best kalau kita kecik-kecik lagi. Dapat la ‘angpau’, dah besar ni pulak, kena ‘hulur’ la pulak, ye tak?

Aku sayang nenek aku… Macam tak caye pulak. Tua-tua pun dapat duit raya lagi (Eh.. jap jap.. aku dah tua ke aku ni?) Untung aku balik raya Pontian kali ni, dapat duit raya tu. ;-D Jangan jeles ye… Nenek aku bermurah hati kali ni, semua aku ni cucu, dapat duit raya, anak-anak dia (merangkap ayah & pakcik makcik aku pun) semua orang dapat duit raya. Tak cukup dengan itu, Wife aku pun dapat sehhh…

Alhamdulillah, semoga Allah lebih murahkan rezeki nenek aku serta permudahkannya melalui hari-hari ‘di usia senja’nya dengan sihat dan gembira hendaknya. Aminn..

p/s: Teringat masa tazkirah solat tawarikh lalu, Firman Allah ‘Dekatkanlah dirimu kepada Ku melalui amalan-amalan Sunat’

Advertisements

Tagged: ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: